Trött

Vaknade av att telefonen vibrerade. Tittade och det stod att det var mi kollega som ringde. Nu har jag försovit mig för mötet kl 9 på min semster tänkte jag. Men så var det ej. Det var bara en fråga, kl 06:10 på min semester. Jag skulle för visso upp tidigt, typ runt 7 för att äta frukost och sånt innan jag ska iväg på ett kort möte. Så just nu är jag ganska trött men det blir snart bättre.

Regnet verkat hålla i sig hela veckan enl. Klart.se
Så det blir att gå förbi dagis och hoppas att dom har öppet så man kan hämta grabbarnas regnkläder så vi kan åka och fiska lite sen efter mötet, och efter att jag varit och fixat ett nytt pass.

Mitt gick ut i april. Vi ska förvisso bara till Danmark och ev en shopingtur till tyskland i sommar så där ska ju inte vara några problem. Men vi fixar ett nytt ändå.

På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0