Nu närmar sig semestern!

Som vanligt är jag väldigt dålig på att uppdatera bloggen....

Men nu börjar semestern närma sig med stora steg.
En tidig morgon kvar att jobba på måndag, ett möte på tisdag, sen är det semester. 
Visst onsdagen kanske inte är roligaste sättet att börja semestern på... först är det tandläkaren som gäller och det kommer säkert göra lite ont... Tror att jag har 2 hål.....
Eftermiddagen på onsdag blir det en spruta... Visst det är ju inget farligt känns ju inte. Sista vaccinationssprutan! Skulle tagit den för en vecka sen lite mer, men då var jag sjuk så då villde dom inte ha in mig.....
Torsdag blir nog en lååååååång dag, vi kör väl upp till Göteborg runt 00-01, har pakering bokad på Landvetter från kl 04. Sen går planet innan 07 till turkiet, landar runt lunch, sen blir det en låååång bussfärd innan vi lär vara framme vid våran slutdestination och boende för 14 dagar. Alanya. 
Sen blir det upp på rummet och inspektera, ut och leta efter ett Turkiskt bad, käka och nån gång senare under natten sova!

Hoppas på att vi får uppleva massa roliga saker, har en del saker som vi ska försöka hinna göra. 
Nummer 1 är att vi ska dyka lite! Ska bli så kul att få bubblar runt igen, var ett tag sen jag dök sist. 
Får itne glöma certet hemma bara....

Nä nu ska jag och barnen invänta hjärtat och svärföräldrarna, sen blir det nog lite thai mat idag.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0