Regn

Idag är det dåligt väder. Det regnar lite då och då. Och jag som har ståt och marinerat grejs till grillspeten som jag tänkte grilla i eftermiddag.... hmm men men det ska gå!

Midsommar var väldigt lugn, jag var själv med en av pojkarna, då jag kände mig krasslig och hängig.

Så frun och den andra pojken var ute på en av Karlskronas öar och firade midsommar.
Dom kom hem dan efter och hade haft det trevlig, dock lite kyligt under natten.

Tyvärr inga bilder att lägga upp.... Har varit lite dålig med det denna vecka.

Nästa vecka gör vi en repris och drar ner till Tyskland.
Bilder kommer någon gång nästa nästa vecka, dvs under första veckan i Juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0