Segt....

Det har gått lite segt med bloggen den senaste tiden....

Nu har Hugo varit dålig i snart en vecka, förkylning, hosta och feber. Så det har inte blivit många timmars sömn per natt.

Nu har jag blivit anmäld till PAM utb som jag har väntar på (Praktisk Arbetsmiljö) så att jag kan få jobba som skyddsombud.
Känns kul, skall till Trollhättan i slutet av februari och i slutet på mars.

Väntar på att man skall bli garanterad en plats på en annan facklig utb som jag väntat på, då är det 2 veckor (dock en vecka sen hemma 4 sen 1 vecka igen) i Norrköping. men eftersom jag får gå på PAM så kasnke jag inte får gå på den andra tycker arbetsgivaren.... Men men vi får se.

Nä snart bär det av till jobbet

Trevlig Dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0