Valet eller kvalet?

Så nu var det dax för lite nya bilder. Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Men det har varit lite mycket den senaste tiden.

Sitter och grunnar på om jag ska söka den nya tjänsten som är ledig på jobbet, kommer att spara ca 800-1000 kr i bensin varje månad, men jag trivs väldigt bra på det stället jag är nu. Om jag väljer den nya tjänsten så kommer jag ju för visso att kunna sova längre och ändå komma hem ungefär samtidigt som nu, men i gengäld som kommer jag att få jobba mån-fre varje vecka, som jag har det nu så är jag ju alltid ledig 1 dag extra varje vecka, vilket betyder att jag varje vecka är ledig fre-mån. Hmm jobbigt detta, mycket som ska vägas in... sista ansökan är på måndag. Några dagar till att tänka på, vill inte söka om jag inte vet att jag vill ha den, eftersom att jag förmodligen får tjänsten om jag söker den eftersom jag redan har jobbat där för 1 år sen, men dom drog ner på personalen och då fick jag ta en annan tjänst.

Men men här kommer som sagt lite bilder på barnen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0