På bättringsvägen

Idag känns det lite bättre med magen. Började lite smått i söndags men har bara blivigt värre
Igår var det katastrof, vaknade 00:20 med jätte magverk kl 05:00 klarade jag inte mer utan fick åka in till akuten, där fick jag nått för att lugna typ magsår/magkatarr men efter ca 1 timme så var det värre än när jag åkte in, höll på att kollapsa inne på akuten så doktorn och en syster fick hjälpa mig till sängen för jag kunde inte stå själv, sen fick jag lite smärtstillande sen blev allt väldigt bra. Fick ett recept på medicin mot magsår/magkatarr. Så nu får vi hoppas på att det blir bättre med magen.


Här kommer några bilder på barnen för att liva upp dagen lite =)



Kommentarer
Postat av: Anders

Usch, jag lider med dig. Jag har råkat ut för samma sak. Efter många läkarbesök visade det sig att jag hade något fel på magmunnen. Fick ett livstids recept på starka magtabletter. Hoppas det inte är något allvarligt. Krya på dig och ha en trevlig första advent!

2007-12-02 @ 16:06:36
URL: http://www.andersblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0