Lördag kväll

Så då var det lördag igen.
Tog en tur till parken idag med barnen, där träffade Hugo en söt och trevlig tjejkompis som han lekte med (dock så var det svårt att fånga båda på foto).


På måndag bär det av till Valjeviken för kurs i en vecka. Det ska bli kul, har sätt fram imot detta ett tag nu. Samtidgt ska det bli lite tråkigt eftersom man får lämna familjen i 1 vecka.
Det är en facklig kurs och efter denna kursen kan jag gå massa andra olika kurser. Känner att detta är något som jag vill börja jobba med. Hoppas bara på att man kan komma någon vart inom facket inom en snar framtid.
Så efter årskiftet kommer det nog att bli många dagar borta från familjen.... Men det är ju för ett gott syfte, både för mig och för mina medarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0