ja ha då var det dax

Nu ska jag testa att instellera detta bredband, för enligt pappret jag fick med så ska det vara inkopplat sen den 10 april.... hmm nä vänta nu, jag ringer och kollar detta, låter skumt....

Ja jo det var som jag trodde dom har skrivit fel, preliminärt ska det vara inkopplat den 21 maj, så jag vågar inte installera det förren imorgon då ska ju telia har kopplat ur bredbandet. Tänk om det skulle skita sig liksom, då står jag utan bredband redan ikväll.....
Lite bilder!




Hugo fick en bil idag när han kom hem från dagis.


Det blev inga bilder ute, för Hugo var så trött, jag var tvungen att väcka honom. (snygg sovstil)


Så jag lämnade upp honom på övervåningen så fick han mysa med Wille, och Moster Carro.


Var tvungen att vissa denna, synd att ni inte kan känna lukten, det är ett apelsinträd som vi har i sovrumet som blommar för fullt just nu och det doftar så ljuvligt.


Så får vi se när man är tillbaka på bloggen igen!!

Kommentarer
Postat av: VintageRetroPrinsessa


fina bilder på fina barn mvh j

2007-05-16 @ 12:05:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0