Hemma igen!

Så nu var man hemma igen efter en tur på dagis. Det gick ju jättebra, Hugo bryde sig inte om mig alls, jag fick gå coh sätta mig och dricka kaffe så tog personalen hand om Hugo.
Tog på han ytterkläder och skor, sen gick dom ut och lekte. Jag gick ut och tittade på efter 20 min, men inte för att Hugo bryde sig, han lekte och sprang runt. Konstigt hemma så VRÅLLAR han om jag går. Men det blir nog bättre med tiden hemma också.
Nästa vecka på måndag så ska vi äta lunch där och tisdag så ska han äta själv och jag får gå och kika i affärena eller nått under tiden sen är han nog ett fullfjädrat dagisbarn!!

Och glömsk som man är så glömde jag ju kameran.... Suck.... men men tror att vi tar en sväng i affärerna sen, måste hitta regnkläder till Hugo, så då ska jag försöka ta med kameran och fota lite
=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0