Tysklandsresa

Idag har det inte hänt så mycket, Hugo har varit på dagis som vanligt, vi har suttit halva dagen och väntat på en tekniker som skall komma och fixa så att det går att ringa hem till oss... men han har inte dykt upp än, han ringde för en timme sen och då sa han att han var sen och 6 mil bort... kul tänkte jag och såg frmför mig hur han i nästa menins skulle säga, kan jag komma imorgon?
Men det gjorde han inte utan ha sa eftersom han kunde tänka sig att jobba över lite för att hinna med vårat problem så kunde väl vi hålla oss hemma ett tag extra.
F-n... här ham man precis lagt halva dagen på att sitta och glo eftersom att dom sa han kommer mellan
12 och 17.....

Har inte vågat lämna lägenheten ifall han ringer och säger NU kommer jag....
Men jag var tvungen att lämna för en stund sen, då var jag iväg men en polare och hämtade en minibuss.... vi ska dra och shopa i Tyskland imorgon =) WIIPPIII!!!
Ska se om man kan lägga upp några bilder efter resan =)
Så nu sitter vi och väntar igen och vill inte laga mat för då kommer han ju garanterat att komma medans vi äter.... och det vill vi inte eftersom han kommer att stå vid köksbordet och försöka lösa problemet.
Hoppas för allt i världen att han har med sig ett nytt modem för jag tror att det är där felet ligger, men vi får väl se, tror inte att det kommer att lösa sig idag ivarefall....

Kommentarer
Postat av: moffa

Tyskland, Tyskland över allt. Sä kan det kännas om man befinner sig i detta land. Jag minns ihåg när vi åkte på en bussresa tillsammans för att eventuellt inhandla vissa drycker som av ngn. anledning är en stor aning mera hårt beskattade i vårt kära fosterland. Dock minns jag med bestämdhet att det kändes som om resan aldrig tog slut. Bussen stannade vid varje ort med fler än 100 innevånare för att i ena riktningen plocka upp och i den andra lämna av
över- respektive underlastade personer. Emellertid var maten god och ölen likaså.

2007-06-22 @ 10:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0