Otur...

Snacka om otur, idag mår frun bättre, men hon har börjat få ont i halsen, hon har innan haft problem men halsböld och så i detta fall..... och eftersom hon har haft det innan så många gånger så tar dom inte något prov utan dom bara kiar i halsen sen skriver dom ut kåvepenin, hon ska ta bort mandlarna i höst, hon har haft tid
 2 ggr innan men då har hon lyckats vara gravid =)

Medans frun gick in på akuten satt vi kvar i bilen, Hugo var lite trött och grinig, och Wille var matsugen, så jag fick mata honom så gott jag kunde med mjölkersättning, och regnet bara vräkte ner....
  

Till maten kände jag att det var dax för en öl eftersom frun kännde sig bättre, sagt och gjort, ölen såg väldigt inbjudande ut när jag hält upp den så jag  var tvungen att ta en bild på ölen...


Under tiden vi åt så blev vi iakttagna....utav 2 av 3 katter... dom 2 som glodde byte av varandra i trappen... se bilder...
 

Kommentarer
Postat av: Carola

Halsböld låter inte alls kul. Jag plockade bort mina mandlar då jag var 12 år. Skönt och slippa ha dem..för det var bara problem hela tiden. Härliga bilder. Kul och höra att din fru mår lite bättre.

2007-07-08 @ 17:51:50
URL: http://carolangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0