Östersjöfestivalen

Idag har vi varit på östersjöfestival.
Det var SOOOOLIGT och varmt, men trevlig.
Massa musik och lite annat smått och gott!!
Lite godis och en förpackning med rökelser blev det idag.
Sen var vi och hälsade på fruns föräldrar, hennes far hade ställt ut sina tavlor, så vi spenderade ett par timmar där i solen, så passade Hugo på att busa med mormor och morfar =)
Nu sitter man här röd som en kräfta... och eftersom man har haft linne så har men en jätte fin bränna =) NOT!!!
Här kommr lite bilder med Hugo som busar och Wille som slappar!



Och två från där vi var, nära ån, jätte mysigt att sitta och bara njuta.



BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Trevlig blogg du har!

2007-07-20 @ 23:35:42
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anonym

Härliga sommarbilder!
Finns ju inga bättre motiv än sina ungar.
Kul å höra att det är soligt nån stans i Sverige :)
Fast jag ska inte klaga, det har fakriskt inte regnat på 2 dar här i Småland.
Fin blogg du har :)

2007-07-21 @ 08:20:06
Postat av: Gullefjun

Det var jag där uppe :)

2007-07-21 @ 08:20:41
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: moffa

Trevliga bilder med både vackra och mindre vackra "män".

2007-07-21 @ 10:24:01
Postat av: Gullefjun

Jag bor faktiskt på gränsen mellan Västra götaland
och Småland i Sandhem mellan Falköping å Jönköping.
Har bott här i snart 3 år, innan bodde jag i Tollered. *suck* nu regnar det här igen :(
Gubben min e på sjön å fiskar å jag ska snart natta lilleman sen blir det chips å dipp framför tv´n, det var sååå länge sen.
Ha en bra kväll.

2007-07-21 @ 19:01:31
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0