Jobb jobb jobb

Usch idag är jag trött även fast jag har "sovmorgon" hela en timme längre idag, imorgon blir det nog 1½ timme längre om inte Hugo vaknar och vill ha välling, som idag.
Nu är det bara idag om och morgon sen är det 2 lediga dagar =)

Sen jobbar jag bara 3 dagar sen har vi lite semester igen =) Nästa vecka kommer min mamma och hennes gubbe och hans son ner (Hugo kommer att bli så gald han längtar efter farmor och farfar!), vi ska ha dop på fredag
den 3, sen blir det DUNDERFEST på lördagen =)

Det kommer att bli kanon skoj!! Har sett fram imot detta i många månader nu, Fruns föräldrar och hennes stora syrra ska passa barnen.
Det kommer att bli kanon!
Nä nu är gröten klar, sen måste jag börja göra mig iordning.
Trevlig Dag!

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Sovmorgon, sicken lyx!
Här e vi uppe med tuppen (6 tiden) varje morgon.
Tur e det väl att man
e morgonpigg!
Ha en bra söndag.
Go´natt.

2007-07-28 @ 21:55:51
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0